
Momoni werd in 2008 opgericht door Italiaans duo Michela en Alessandro Biasotto in Treviso. Gestart als lingeriemerk, vandaar de kennis voor snit en fitting, want lingerie is zowat het moeilijkste kledingstuk in patronage en ontwikkeling.
SOPHISTICATED // FREE // CREATIVE
Dit is de wereld van Momonì.
De filosofie van het merk is precies gebaseerd op deze drie fundamentele concepten, die ons meenemen naar een fascinerende wereld die draait om kleur, textuur en prints.
De internationale status van Momonì daarentegen is geworteld in een specifieke nationaliteitskwaliteit: Italiaans vakmanschap. In feite gaat de uitmuntendheid van de collecties gepaard met een uniek bestaan dat voortkomt uit de synergie tussen traditie en innovatie.
Volgens het bedrijf is het vermogen van vertrouwde lokale ambachtslieden om grondstoffen te verbeteren de beste uitdrukking van iemands creativiteit.
Door ongebruikelijke kleurcombinaties en exclusieve prints kan de Momonì Woman haar persoonlijkheid vrijelijk uiten. Van deze vrijheid van zijn komt de term 'ontspannen elegantie' die zo vaak met het merk wordt geassocieerd.
Dit komt omdat onze klant niet op zoek is naar een "logo", maar naar vrouwelijke verfijning die geschikt is voor elke situatie.
SHOP DE NIEUWE AW22/23 COLLECTIE